Časté dotazy

  • Je možné tovar vrátiť pokiaľ mi nebude vyhovovať?

Áno, samozrejme. Pokiaľ vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nebude
vyhovovať, môžete ho vrátiť do 50 dní bez uvedenia dôvodu. Tovar však musí byť nepoužitý, nepoškodený a zabalený v pôvodnom obale.

Nezabudnite tiež vyplniť formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý nájdete tu

  • Dá sa váš tovar pozrieť v kamennej predajni?

Bohužiaľ kamennú predajňu neprevádzkujeme. Tovar si však môžete pozrieť v kľude
vášho domova a do 50 dní nám ho nepoužitý vrátiť späť bez uvedenia dôvodu.
Chcel/a by som v objednávke uplatniť zľavový kód. Ako to mám urobiť?
Pri kontrole tovaru v košíku sa objaví okienko, kde vložíte kód a na jeho základe sa vám odpočíta zľava.

  • Zabudol/la som do objednávky zadať zľavový kód. Môžem ho ešte uplatniť?

Áno, kontaktujte náš zákaznícky servis, naše operátorky vám objednávku upravia, pokiaľ už nebola uhradená, alebo v prípade dobierky spracovaná. 

  • Objednal/a som si u vás tovar, ale neobdržal/a som žiadne informácie, či ste
    objednávku prijali a kedy ju môžem očakávať.

Po dokončení objednávky vám príde potvrdzujúci e-mail o jej prijatí. Pokiaľ ste ho neobdržali, je možné, že sa vám objednávku nepodarilo dokončiť, alebo vám
potvrdzovací e-mail zapadol do zložky s nevyžiadanou poštou. Objednávky spravidla spracujeme a odovzdáme zvolenému dopravcovi do dvoch pracovných dní, a ten vás bude o termínu doručenia ďalej informovať. Pokiaľ si aj tak nie ste istí, že objednávka prebehla v poriadku, kontaktujte náš
zákaznícky servis na tel. čísle 02 2092 9629 alebo e-mailom info@rodinnebalenie.sk

  • V objednávke som zadala platbu bankovým prevodom, ale údaje k platbe mi
    neprišli.

Objednávku uhraďte na náš účet č. 2001438812 / 2010 Fio banka. Ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky, ktoré nájdete v potvrdzujúcom e-mailu či prehľadu objednávok po prihlásení na našom webe. V prípade, že si aj tak nie ste istí, aké údaje máte do platobného príkazu uviesť, kontaktujte náš zákaznícky servis.

  • Posielal/a som tovar k reklamácii, ale doposiaľ nemám žiadne informácie o jej
    vybavení.

Reklamácie sa snažíme riešiť v čo najkratšom možnom termíne. Pokiaľ sa chcete uistiť, či k nám vaša zásielka dorazila v poriadku, kontaktujte náš zákaznícky servis/ naše reklamačné oddelenie na tel. čísle 02 2092 9629 / voľba č. 3, alebo e-mailom reklamace@rodinnebaleni.cz