Domovská stránka Všetko o nákupe Časté otázky

Časté otázky

Je možné vrátiť alebo vymeniť tovar, pokiaľ mi nebude vyhovovať?

Áno, samozrejme. Ak vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nebude vyhovovať, môžete ho vrátiť do 50 dní bez udania dôvodu. Tovar však musí byť nepoužitý, nepoškodený a zabalený v pôvodnom obale. Nezabudnite tiež vyplniť formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý nájdete tu:

Je možné zakúpiť váš tovar v kamennom obchode?

Bohužiaľ, nemáme kamenný obchod. Môžete sa však pozrieť na tovar doma a do 50 dní ho môžete vrátiť bez udania dôvodu.


Objednal som tovar, ale nedostal som žiadne informácie o tom, či ste prijali objednávku a kedy by som ju mohol očakávať.

Po dokončení objednávky vám príde potvrdenie o prijatí objednávky. Pokiaľ ste potvrdenie neobdržali, skontrolujte si správnosť emailovej adresy, prípadne preverte možnosť, či vám potvrdenie nespadlo do nevyžadanej pošty. Ak si aj tak nie ste istí, či objednávka prebehla v poriadku, kontaktujte naše zákaznícky servis na tel. čísle 2 2092 9629 alebo mailu info@rodinnebalenie.sk

 

V objednávke som zvolil platbu bankovým prevodom, ale platobné informácie mi neprišli.

Objednávku zaplaťte na náš účet č. 2900876082/8330 Fio banka, a. s, IBAN: SK1683300000002900876082 SWIFT/BIC FIOZSKBAXXX. Ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky, ktoré nájdete v potvrdzovacom mailu či prehľade objednávok po prihlásení na našom webe. V prípade, že si nie ste istí, aké údaje musíte vložiť do platobného príkazu, obráťte sa na náš zákaznícky servis.

Poslal som tovar k reklamácii, ale ešte nemám žiadne informácie.

Reklamáciu sa snažíme vyriešiť v čo najkratšom čase. Ak mátě pochybnosti, či k nám vaša zásielka dorazila v poriadku, kontaktujte náš zákaznícky servis na tel. 2 2092 9629, alebo na mailu info@rodinnebalenie.sk

Vytlačiť stránku Poslať odkaz na e-mail